duminică, 25 noiembrie 2012

Again..!



Da Da..sunt deja 5 luni si cîteva zile de cînd nu am postat absolut nimic.
Şi sincer,nu ştiu de ce aşa..căci zile libere am mai avut,timp am avut,dorinţă am avut,şi inspiraţie la fel..
Însă stiţi cum,niciodată nu ne mai ajunge timp..!
Acu' stînd in pat,cu leptopul pe braţe,fiind o seară posomorîta,si cam trista..si'n primul rînd DUMINICA..iar RECORD: eu stau acasa )) mi'am adus aminte de el..
de acest blog al meu..de la care'mi cer scuze că l'am abandonat pentru atîta timp.
Sa vă povestesc ce am facut acest timp..
doh) pe lung ..e prea mult..am să mă stărui,sa vă fac un rezumat.
Vara a fost una lunga,deşi pentru mulţi vara e scurtă,pentru mine a fost opusul.Căci s'au întîmplat foarte multe,si s'au deschis noi capitole'n viaţa mea,altele s'au incheiat.
Am crescut,m'am maturizat,am scos persoane din inima mea,si am cunoscut oameni noi..
Am avut parte de lacrimi.....am simţit pe pielea mea ce înseamna DOR,..am zimbit,am rîs....am iubit...si iubesc..am învăţat,am pierdut,am cîştigat..am minţit,am fost minţita...!
am avut o vara plina.....pe unde  mi'a placut..pe unde...se putea sa fie şi mai bine..sau unele momente se putea sa nu fi fost.:).am si dorimit extraordinar de mult...prea mult poate..
dar m'am si culcat la 4..5 dimineata!
Toamna...' hh) Chiar n'am vrut să vină,deloc...deloc,deloc...Nu...nu mi'a fost dor de scoală,însă am vrut eu,sau n'am vrut...a început şcoala..
a înceăput ft bine...mai apoi..au aparut nuanţe nu chiar atît de placute,însă acu' deja revin iarăşi la destul de bine..!
Sport' da....îl mai practic....recunosc ca nu atît de des,nu ca nu aş vrea,ci chiar nu mai e timp ( da...îmi dau seama ca,nu'mi ajunge timp pt tot ce as vrea sa fac,desi timp este destul..
revenind.....Volei...da,joc,si'mi place la fel...sau poate si mai mult...
Îmi place sa'mi vad corpul obosit,fara de puteri,dupa un antrenament..bun,căci stiu ca mai apoi îmi recapăt puterile..dar corpul meu arata bine..si eu ma simt in forma...!
pe plan Sentimental.. sunt 'Foarte bine merci',cum zice EL...iubesc,sunt iubită,fericită,implinita....da,la sigur ziceţi,că e prea roz...totul.....cu siguarnţă există o gramadă de certuri,de suparari,lacrimi...însa totul e diferit cînd e dragoste..
Ştim să trecem peste toate.Şi la baza fericirii noastre e dragostea,si ideea : ' De ce sa ne certam,suparam,sa fim trişti,cînd oricum mai devreme sau mai tîrziu ne împacam,si zicem (de ce trebuia sa stam atîta timp suparaţi?) ' Timpul trebuie trăit frumos,nu fiind suparat,sau sa porţi ură...si tot ce e negativ..!
În fine.....sunt multe de spus,căci chiar s'au schimbat multe....M'am schimbat eu,si m'am schimat mult......
si eu la rindul meu,am schimbat oameni..!
ACum nu am decît să'mi trăiesc în continuare viata,prezentul...si deja viitorul..
Aştept cu nerăbdare sarbătorile de iarnă,căci chiar îmi plac....si vreau zăpadă..dar deja toate la rîndul lor..!
Promit...că deja revin mult mai des......caci chiar mi'e dor...sa scriu...!
Acum deja plec la culcare cred,căci mîine e iaraşi luni :( din pacate..!
Nopate bună,tuturor şi un început de săptămînă cît mai reuşit!
Pupicei :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu