marți, 17 ianuarie 2012

Who i am???

Cine sunt eu??? Eu……nici eu nu stiu sa va spun exact,caci abia ma incep a descoperi.Dupa spusele celor din jur cel mai des aud:
Veronica Nicu: Frumoasa,puternica,nervoasa,Glumeata,rea,buna,prietenoasa…si  continua  sirul mult..
Nustiu,fiecare  ma vede-n felul sau,eu pot sa zic,ca inca nu am lasat pe nimeni sa ma cunoasca in totalitate,ci doar aparent….
Dar in fine,Sunt o persoana plina de viata,Nebuna,cu o energie gradiOOOasa in mine!!stiu sa iubesc,si stiu sa arat asta,insa la fel de bine stiu sa urasc…da..stiu ca nu e bine,But..this is me.Sunt Romantica,dar tot odata si realista…Imi place sa ajut oameni,si am facut-o foarte des,si ii multumesc Domnului ca mi-a dat ocazia de a o face…Pasiunea mea mare..Voleiul,care face parte din viata mea deja de 8 ani,au fost momente unice,si uneori mai putin frumoase,“tragice”.Urasc fatarnicia,si persoanele false,care din pacate ma inconjoara..Am fost tradata des,insa odata a durut cel mai tare!!dar am trecut peste….poate am tradat si eu,deaia mi s-a si reintors moneda!!Imi place sa am propria parere,sa nu depind de nimeni,si  sa fac ce vreau,ce-mi place,si ce consider ca-I mai bine.Imi traiesc viata din plin,ma bucur de orice lucru simplu!!
Nu am incredere aproape in nimeni….decit in Mama(L) si in ELE 2…my best friends(Veronica,si Oxana)
Nu vreau sa va plictisesc mult,stiu ca toti cei care ma stiti aveti impresii diferite,unii bune,altii rele,nu am sa va rog pe nimeni sa vi le schimbati,va spun doar ca aparentele inseala foarte des..!!!
Pe parcursul postarilor,ma ve-ti cunoaste mult mai bine..!!Multumesc Anticipat!!As mai avea multe de spus,insa acum ma grabesc la un Joc amical de volei Costesti-Bardar...:*

9 comentarii:

  1. cel mai important in viata e sa ramai tu insati. asta conteaza!

    RăspundețiȘtergere
  2. ... și mi-a plăcut sinceritatea emanată de aceste rînduri.
    Succes! Aștept noi postări! :P

    P.S. Succes la meci!

    RăspundețiȘtergere
  3. Aha.... Eu nu merit "O" mare da?:D
    Mult succes in continuare:-*

    RăspundețiȘtergere
  4. Dan>Cu siguranta,asta e cel mai important.
    Danutsa>tu cred ca ma cunosti,ca mereu spun lucrurilor pe nume..Ms:*
    Oxanelu>akush ma corectez skumpo!:P
    Multumesk:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Who are you?
    dak cesna eu hz....da sa luam mai pe skurt, nu ti cunosk de asa mult timp ca prietenele tale:p da vad c esti di treaba, si toate ce ai spus tu in deskrierea ta, se adeveresti/...u sexy and everyoane know it:P si ii interesant cu u....nu am si dzisi di rau pina cind..si nustiu dak o sa dzik wriodata, kiar dak nio luat di s... Sport eto jizni si eu ma bucur di asta k intelegi si tu asta, si ai glume in program, dealde ai shewa asemanator cu Tayson..mereu luptator .....crc pps ai probleme mari cu mine...nu ti mai laut k o sa creada loomea k am wriun scop sau cewa di genu ista:D :* (Silvel din Ialoveni)

    RăspundețiȘtergere
  6. :D:D lumea putin ma intereseaza,eu te stiu pe tn,si Iti multumesc mult pt Cuvintele spuse mai sus:*
    Mereu vei avea in mine,persoana care sa te asculte cind ai nevoie,si eu aici VREAU SA-ti multumesc,pt ca ma faci ft des sa zimbesk..!!da..AM PROBLEME SERIOASE KU TINE!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. apo matinka noi shel mai mult o sa traim in raionu ista..ni ridem mai shewa ca narcamanii...ca ini inkiupui sa ne mai apukam di fumat shmali..vnaturi ai PROBLEME SERIOASE CU MINE

      Ștergere
  7. Vnaturi....:D Na` (vb ta dependenta:D)u a sa trebuiasca,sa te lupti cu mine:P:D
    we are the best Boss!<3

    RăspundețiȘtergere
  8. da cu mine sine lupta aaa?

    RăspundețiȘtergere