luni, 3 decembrie 2012

Te Iubesc!ღღღ

                                                                   

Ne stă bine împreună,cînd ne iubim,
Dar suntem frumoşi şi cînd nu zîmbim
Lumea întoarce capul dupa noi..
EU TE IUBESC CÎT DOI!!!!
Da,deja 6 luni,şi 2 zile,de cînd a apărut în viaţa mea..cel cu care vreau să'mi petrec tot restul vieţii mele!!
Cel,cu care deja de 6 luni...îmi petrec zilele,şi nopţile...Şi da am fost oarbă şi eu şi el pînă acum 6 luni,că nu ne'am privit odată în ochi,căci avea sa fie de ajuns,însă bine că totuşi s'a uitat el pînă la urmă în ochii mei !!!!!
Poate,e ceva firesc pentru toţi,căci toţi ajung în momentul cînd zic: *ăsta e EL*...
Însă eu de la început nu am zis asa ....eu nu m'am gîndit ca se va ajunge la dragoste,nu m'am gindit ca am sa'l iubesc,o să mă iubească...dar iată,aşa a ajuns sa fie..!
N'o să uit niciodata Vorbele lui de pe 1 iulie la răspunsul meu,cum aş vrea sa fie cel de linga mine,el a zis : o sa apară,atunci cînd n'o să te aştepţi..!!Păi aşa a şi fost!
A aparut în viaţa mea,cînd aveam cea mai mare nevoie....si îmi era foarte foarte bine cu el....pînă cînd...doar dupa 20 de zile....vestea că trebuie să plece ..((
Însă ..mare adevăr se află în frazele de genu: Distanţa doar arată cît de mult se iubesc 2 oameni!
A fost greu,foarte greu...si acu'mi aduc aminte...acele zile..cu lacrimi...Însă a trecut..a revenit la mine..!!(hug) cea mai fericită eram....tremuram toata în braţele lui!!
Şi uite aşa am petrecut impreuna jumatate de an...S'au întimplat atîtea...atîtea momente unice...:
Cică se duce la  baie,peste cîteva momente,e la mine la poarta cu flori...de fiecare dată,ma trezeşte si imi zice noapte bune,prin cele mai dulci mesaje...doar el mă face să zîmbesc cînd sunt tristă..ador nopţile cînd venim spre casă...si rîdem ambii ca doi nebuni..doar el poate sa greseasca,si doar pe el il pot ierta,doar de la el pot sa'mi cer scuze,de fiecare data cînd greşesc,doar el poate să mă suporte uneori,cînd nici eu nu ma suport...
...Da...lista ar putea continua la infinit....şi tot ar fi DOAR EL,NUMAI EL,NOI,si iarăşi EL..!.!!
E cel mai atent,cel mai bun,cel mai înţelegător,e cel ce mă IUBESTE,e PERFECT,e dragostea vieţii mele,e cel mai deştept,e cel mai harnic,e cel mai dulceeeee,e cel mai superb,cel mai frumos...UNICUL ŞI IREPETABILUL!!!si cel mai important e AL MEU,SI'L IUBESC!!
Doar alături de el simt ce e dragostea cu adevărată,si vreau să dureze o viaţa!!A fost cea mai frumoasa perioada din viaţa mea,si aşa va fi in continuare..stim asta ambii,căci asta vrem!!
Surprizele de simbată,Dohh)) AU fost extraordinareeeeeeeeeeeeeeee <3<3 Cină împreuna,lumînări,şampanie,ciocolate,chitara,vocea lui superbă,şi doar EL şi EU.!!N'am să uit niciodata acea seara de 1 decembrie!!!
ÎŢI MULŢUMESC din tot sufletul meu,pentru tot ce faci pt mine,că mă iubeşti atît de mult,şi că esti cum eşti..!!Îi mulţumesc Domnului că mi te'a dat,şi că eşti doar al meu,precum sunt si eu doar a ta!!
Te IUBESC extraordinar de mult,enorm de mult,pin' la Doamne Doamne si'napoi !:*:*:*:*
ŞI doar tu eşti cel pe care vreau sa'l am alături de mine,căci doar alături de tine eu pot fi fericită!
Îţi promit că te voi face fericit mereu,te voi iubi,susţine,imbrătişa..saruta...adora,o viaţă întreagă!!!
Sincer.....aş vrea,ca toate fetele să aiba parte de o dragoste atît de adevărată,de pură şi sinceră..cum o am eu!:* Căci nu doar că e al meu,dar chiar e bărbatul ideal....!!:*
Te ador puiutu..Te ador.....Te iubesc enorm..Si'ţi zic un mare si sincer
MULŢUMESC!!!!!!!!!!!!!!
Pupici dulci dulci dulci..Bombonel (L)




2 comentarii:

  1. Puiutsa mea, puiutsa(L)...Am zis, zic si o sa repet toata viata, ca a meritat sa te astept 24 de ani...absolut...ca sa ajung sa te iubesc atat de mult, sa stiu ca si eu sunt iubit..,e extraordinar de frumos ceea ce traim noi...e frumos, sunt cel mai fericit barbat de pe pamant, tu ma faci cel mai fericit!(L)...Si te vreau alaturi inca un infinit de jumatati de an...care la sigur o sa fie la fel de fericite pt mine, sau chiar si mai fericite(L)Si faptul ca ti-a placut cum a sarbatorit aceasta jumatate de an impreuna, nu poate decat sa ma bucure, ca am reusit sa te fac sa simti acea emotie...pe care am avut-o si eu de fapt...cum am incercat sa fac totul sa fie cat mai frumos!(L)Deci pana la urma pufulets....esti incredibila, cea mai dulce, cea mai scumpa, cea mai iubita, cea mai frumoasa, si doar a mea puiutsa, absolut senzationala, marea mea dragoste!Acu` jumatate de an am inceput sa te iubessc, si te iubesc la nebunie de atunci, si te voi din tot sufletul toata viata mea...si asta e un lucru sigur(L)
    Puiutsa esti perfecta pentru mine, nu mai vreau nimic altceva...doar pe tine pt tot restul vietii(L)...Cuvintele nu sunt de ajuns sa iti descriu ceea ce simt pt tine, toata dragostea care ti-o port in suflet si in inima....tu doar trebuie sa simti aceasta dragoste, iar pt asta eu o sa depun tot efortul, pentru ca sa fii cea mai fericita!(L)Te aaaaaaadddddddooooooorrrrrrr dragostea mea, pe tine si doar pe tine(L)

    RăspundețiȘtergere
  2. Scumpul meu:*:* doar u stii sa ma faci sa ma simt unica si speciala:* TE IUBESC enorm de mult viata mea...si da,cuvintele nu pot exprima suficient...cit de mult te iubesc,si cit de important esti pt mine,si pt viata mea:*:*Te ador sufletel..si-ti voi demonstra asta mereu:*
    te pupppppp dulceeeeeee dulceeeee dragostea mea(L)

    RăspundețiȘtergere