joi, 19 ianuarie 2012

Cine sunt ELE??!!


                                                 
  Dactot am vorbit mai jos despre prietenie,si despre cit de fericiti sunt cei care stiu ce e asta!!...De ce sa nu ma laud si eu cu ceea ce am???!!
Sunt cea mai bogata,am cea mai mare avutie…le am pe ELE<3 surioarele mele,ele imi sunt cele mai apropiate finite pe linga familie..
Doar pe umarul lor pot sa pling,doar cu ele pot Zimbi Mereu,Doar ele imi stiu pina si cel mai mare secret al meu,doar ele sunt ELE…Prietenele mele adevarate..!!
Le cunosc din grupa Mica de la Gradinitza,am fost impreuna pina in clasa intii cu ele,desi da..recunosc,nu ne aveam cine stie ce la inima ..:)))mai ales eu cu Oxanelu(la gradinitsa,mereu ne bateam) dar nu aveam in cotro suntem de atunci intr-o Mahala,si vroiam sau nu mereu eram impreuna!
au trecut ani,in clasa a 5-a am revenit toate 3 intr-o clasa….prin a 6-a a inceput acea mare prietenie,desi se manifesta intr-un mod mai domol,ne duceam toate 3 la scoala,veneam,Ne jucam impreuna,ne duceam Mereu La Antrenamente impreuna…!Faceam foarte multe lucruri impreuna…!Insa da,fiind mai mici,mereu gaseam motive de cearta,ne certam foarte des,si uneori foarte tare(p.s acu cind ne aducem aminte,de acele motive prostesti,ne ridem de noi insine))!!!insa nu ne pasa prea tare,oriku,peste citeva zile,ne impacam)))
Au trecut vri-o 2-3 ani,Relatia noastra de prietenie:x devenea pe zi ce trece tot mai puternica.Ajungind la virsta adolescentei am inceput a intelege intr-adevar ce e aia “prietenie adevarata”..sunt deja 3 ani si mai bine,de cind ne spunem totul una alteia,suntem alaturi mereu,cind sufera una suferim toate…cind una din noi,e cea mai fericita,ii suntem acolo si impartasim cum ea,Bucuria.Suntem implicate in multe activitati,si mereu tot Toate trei!!
Acu la virsta noastra,nu putem spune totul mamei,sau mai ales tatei,ci avem nevoie de ingeri,pe care eu ii numesc Prieteni..!!!
Ele,pentru mine inseamna sincer Totul,da si acu ne mai certam,insa va asigur,ca acea cearta,ne face mai puternica prietenia!!si timp de o zi-doua totul se rezolva.
Le iubesc enorm de mult,si vreau sa le MULTUMESC DIN SUFLET,Ca au stiut sa ma asculte si de la distanta,cind plingeam nopti,au stiut sa-mi readuca zimbetul pe buze,au putut sa-mi ofere dragostea lor,si imbratisarile lor!Le multumesc ca sunt in viata mea,si ii multumesc Domnului ca mi le-a dat!!
Da sunt eu puternica,insa fara ele,nu avea sa ajung unde sunt!!
Si-mi dau seama ca ajung la finele postarii si nu le-am zis numele...doh) cred ca nu mai simt nevoia de a o face,caci multi stiti cine sunt ele...Veronelu si Oxanelu:*:*
si desi multe,ne invidiati,(fara suparare),multe ne admirati(si va multumim:*)!!noi stim sa fim noi,si sa ne iubim reciproc,ne ajutam la nevoie,si in primul rind,nu ne tradam niciodata!!!Restu nu mai conteaza!:P
Va iubesc,iubitele mele<3

9 comentarii:

  1. hii))) mersi mult scumpica:-* nu mai este nimic de spus... u ai spus tt))va iubesc
    <3

    RăspundețiȘtergere
  2. da ink nu merge prikolasu la voi...dealde : O cumatra..prevet..cmf> tiai facut lektiile:P??
    (Silvel din Ialoveni)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu Boss,noi nu umblam ku cumatrile noi"fe ti`ai facut la mate??-nuu,fe ..da tu?-nici eu,eik dar mine":Dkam asa`i inceputut la noi:D

      Ștergere
  3. apo pisti wrio citiva ani....fa alde cumatra , veniti la mine sa bem wriun pahar di jin..k a meu so dus cu drujii la sauna:D (asta pi tilofon)....si cind iti vin..dealde : si cum la tine cu a tau? ii boon in pat..adusi rubla la gospodarie.si se incepe dealde bazar vagzal :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. kiin or sa se inceapa,asa diskutii,vei fi primul pe kare`l anunt:P:D:D:*

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere