marți, 17 aprilie 2012

Plictiseală plăcută!!

Daa...Marţi,a 3-a zi de Paşti,a 2-a zi din săptămînă,a 4-a zi din vacanţă,şi prima zi de pliktiseala,dintre cele care urmeaza...!!
Deşi poate  e normal,căci mai trebuie,să mă odihnesc,să mai stau,să lenevesc în pat!!Astăzi m-am sculat la ora 11...deşi de pe la 7:30 mă tot uitam la ceas,cu gîndul că trebuie să mă scol,căci vreau sa mă dezvăţ de la atîta somn,căci...dohh)) dea-ţi şti voi cît dorm eu =))
În fine,m-am trezit..cu o pofta nebună de mîncare,însă,ca deobicei,doar pofta e din mine:d...am gustat puţin din multe,şi atît.Iar de atunci,pînă acu stau în pat,cu Leptopul în braţe,uitîndu-mă la diverse chestii pe net,am mai vizionat un film "Loosies" e un film bun,pt o dupa-amiază posomorîtă..şi cam atît,deşi cînd ma uit la oră,şi văd ca deja-i 15:50 uh)o zi întreagă s-a dus,dar eu nimic n-am facut:D but...this is..:Dse mai întîmplă!!!
Acuş revine Mama de la muncă...şi cred că ea îmi va găsi ocupaţie,ca deobicei:
Vă doresc o vacanţă cît mai placută,să profitaţi de ea din plin,deşi vremea nu prea ţine cu noi...!!
Pupiciii:*:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu