luni, 26 noiembrie 2012

My Friend..!




Era paremise iarnă..sau nu mai ţin minte ce sarbatoare,însa eu eram ori cu Botnenii,ori cu Tvc'ul la Ialoveni în Casa de cultură.Stăteam bine Merci pe scaun cu fetele mele..,cînd pe scaunele din spate erau cîţiva băieţi cu aere..ca majoritatea din Ialoveni..
Erau cu faze ' cum vă cheama,de unde sunteţi,aveţi prieten' intrebări care le întilnesti mereu..de la Băieţi..
Mă rog,am facut cunostiti toti.....si atîta tot..!
Daca ne mai vedeam prin Ialoveni ne salutam..

Unul din ei era SILVIU PLAMADEALA...unul dintre cei mai 'crutoi' si.. care se vedea ca îi este tot una de toate,şi cînd se rîdea el,toată sala arunca privirea spre el..!
Mai vorbeam pe Net,din cînd în cînd....însa nu mult timp..!
Căci tot îl vedeam ca fiind oleacă cu 'nasul pe sus'

Pînă cînd...deja eu ori cu Voleiul,ori cu Tvc,sarbatorile ..eram mai des prezenta la Ialoveni..
Şi au început dicuţii..mult mai des pe Net......Rîdeam mereu impreuna...eram nebuni,nu ne pasa de nimic....si tot odata sensibili..ambii..însă nu aratam..asta..!Mi'am dat seama că nu e deloc fudul,precum credeam eu,si că are el mîndria sa,doar  pt'ca are cu ce se mîndri..!
Are un suflet mare..şi ştie să susţină,să ajute,să sprijine..!
Aşa am format o prietenie....care pt mine înseamnă foarte mult!
De ziua mea,Doamne,Şi'a lăsat lucru,pe care chiar îi era greu să'l lase,şi la 00:00 era la Bardar şi m'a felicitat..!
P.S  Monitţa ta mereu o văd,si da da...mananca stai fara grija :d !!
Din partea unui prieten a fost cea mai frumoasă surpriza,şi cel mai frumos cadou,pe care l'am primit de la un prieten...si cadoul ca am fost foarte foarte foarte emoţionată,căci nu m'am asteptat!
Poate mulţi au zis ca a fost mai mult decît prietenie,însă ..nu...a fost si este.....cel mai bun si unic PRIETEN.!
Nu pe mulţi te poţi baza cum mă pot eu baza pe el..!
Ştiu că dacă'l voi suna indiferent de ce oră,şi'i voi zice că am nevoie de ajutorul lui,mă va ajuta,stiu..că daca mă va vedea că plîng,va face asa cum poate el,să mă facă să zîmbesc..!
E un baiat de miliarde,e cel mai bun...!
Şi da..poate că uneori vorbim mai puţin,si în ultimul timp puţin s'au schimbat lucrurile,oricum...de fiecare dată cînd avem ocazia vorbim,ne vedem...e prietenul meu cît si a lui Dorin..!
Şi Dorin,a înţeles din prima....ca el chiar îmi este cel mai bun prieten..şi se bucura să vadă că mai sunt oameni ca el...!!!
Deja e ceva timp,de cind suntem 2 prieteni nebuni..şi cum zice  el 'palibomu de  cumatru ai să mă iei' CU SIGURANŢĂ AŞA VA FI!!!
Acu' un mesaj special pentru tine Silvel..!:*

 Îţi multumesc mult că'mi esti aproape cînd am eu nevoie...ca eşti asa nebun cum eşti,şi poţi face lumea să zîmbească!!!
Sper ..sper...sper....sa'ţi reusească tot ce ţi'ai propus si sa fie totul cît mai bine...căci meriţi!
Şi eu sunt sigură că va fi totul  bine!!
Tu sa rămîi aşa cum eşti.....!!!!
Şi nu uita....ca ai locul tau în inima mea..!!
Pupici pt tine ....my BoSS :* Love u!!!

4 comentarii:

  1. pps si asa se face...dalal way....
    ai scris aishi niste cuvinte k mai sa inshep sa lacrimez...vnaturi iti zik..bazariu..
    nu cum sati spun, kroota...sajok....mo rupt kestia cu Crutoi )))))))) ai uitat sa spui si shel mai harosii...da ladna, credka ai uitat..se iarta:P si cstati cu miliarde...mai corekta era sa fie, patan4iuku care viseaza la miliarde :D :D
    Cancretna...iak kiar amu miam salvat asta in comp....si o sa le arat la copkii si tata cliovii au:D
    Da acum sa trecem la lucruri mai seriose:
    Draga mea Veronica, (aka Princess) ..ma bucur nespus de mult de team cunoskut, si am onoarea sa fiu prietenu tau...inka si cel mai bun.
    Sa stii ka tot timpu voi fi alaturi de tine si la bine si la rau, kiar dak distanta va fi un obstacol, eu macar un min, da te voi suna si tioi intreba ce mai faci? cum o duci?
    mereu vei fi in inima mea...si tot timpu ma gindesk la tine...sa wreau sa uit k nu pot :P
    Principalu eu ce wreau...wreau ca sa te vad pe tine fericita, sa nu stii de necazuri si suferinta. Iti doresk tot binele din lume, sanatate in primu rind si succes.
    Te iubesk enorm si mereu voi fi a tau prieten
    With respekt si voie buna SIlvel ( aka BOSS) ::P

    P.S. ni dai Bog sa obijduiesti monitsa...k ti ushd :D

    RăspundețiȘtergere
  2. hii))) cel mai cel...si cel mai haroshii)) prasti minia drug:D:D
    chiar iti multumesc pt absolut tot:*
    esti the best....form the best:*
    Doamne ferste,n-am cum sa obijduiesc eu monitsa :*
    si eu te iubesc tare tare mult :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Cit de tare pot insela aparentsele... :)

    RăspundețiȘtergere