luni, 17 decembrie 2012

La Mulţi Ani,dragostea mea!!!


                     
  
                              Te Iubesc,Pe tine..si doar pe tine!


Da,e ziua ta,iubitul meu,e acea zi,cînd cu 25 de ani în urma,Mama ta,o femeie divină,scumpa,draga,a adus un înger,în chip de om pe pămînt...Acu 25 de ani,Vineri,la 10:20,ai venit pe lume,tu.....!!
Pe atunci..)) haa..)) eu nici prin planurile părinţilor cred că nu eram..!!
Au trecut 24 de ani din viaţa ta,cu de toate,cu bucurii,dureri,tristete,momente unice.Ai cunoscut o grămadă de-a lume...ţi-ai trăit mereu viaţa dupa bunul tău plac!!
Însă da,abia de acu' jumatate de an în urma,a început viaţa pe care ti-o doreai,eu ştiu  asta...si ziua ta,s'a început de pe 1 iunie :D!!
În fine,scumpul meu Dorinel :* aş vrea să pot aduna toate cuvintele din lume,ca aici sa-ţi zic ce simt,însă nu le ştiu eu chiar pe toate,dar voi încerca...sa-ti zic aceast La Mulţi Ani, în cel mai sincer mod..!!!
Puiuţ,îţi doresc ca viaţa ta,sa se poată scri în cele mai frumoase căţi de basm,sa trăiesti,doar cele mai frumoase lucruri care le are viaţa,tot ce-i mai bun..mai placut,sa-ţi aparţină ţie!

Să te bucuri de cine esti,de persoana ta...căci esti cel mai superb om de pe pământ,esti de neînlocuit,nu exista barbat mai perfect ca tine,nu exista om mai bun la suflet ca tine,nu exista chip mai frumos ca al tau!
Să ai mereu alături cei mai scumpi oameni,inimioarei tale..!!!Mereu cînd vei avea greutăţi,căci e imposibil fara de ele,tu să stii că ai oameni,care te vor susţine,si cu care vei trece peste toate..!
Bani,sa'i ai....asa în  cît sa-ţi poţi permite,ce vrei tu să ai..! Vreau să ai totulllll,pui,totulll....sa nu duci lipsă de nimic,nici de dragoste,nici de momente frumoase,nici de bani,nici de oameni dragi...
Si nici nu as vrea sa stii ce este ura,dorul,supararea,tristetea..lacrimile de tristete!!!
Tot ce are Dumnezeu mai bun,eu am să mă rog să-ţi de'a şi ţie cîte puţin din toate!!!


Acu' ce pot,si ce vreau sa'ţi mai zic... E.. Că Te iubesc! Curat, complet si total! Fara sa cer nimic, fara sa astept, fara sa pretind! Inima mea te-a chemat in viata mea si ii sunt recunoscatoare. Te cunosc de mult timp,însă am fost oarbă,că nu am stiut că tu esti cel pe care-l vreau mereu alături!!
Mă bucur că m'ai asteptat 24 de ani,ca să fiu eu,marea ta dragoste!!

Multumesc pentru noptile pline de cuvinte, in care ne prinde lumina zilei impartasindu-ne experiente si trairi, pentru fiecare mana intinsa exact in momentul potrivit, pentru fiecare incurajare, pentru fiecare sarut. Multumesc pentru lumina din tine, din care ma hranesc cand uit cine sunt. Multumesc pentru ca ma astepti cand raman cu un pas in urma si pentru ca ma strigi cand o iau inainte. Multumesc pentru soapte si atingeri. Multumesc ca ma lasi sa te ascult, sa te simt, sa te miros, sa te vad, sa ascult muzica din tine!!

Esti perfect asa cum esti! Esti sursa mea de inspiratie zilnica, esti viata pe care o aleg in fiecare prezent! Te iubesc!
Îti promit că de acum inainte,voi face ceea ce am facut si pîna acum,să fac sa te simti FERICIT,UNIC,IREPETABIL,SUPERB,DULCE,SI PERFECT!!!!!!!!!!!!!
  
Deja,la sigur va fi cea mai frumoasa zi de nastere,eu ÎŢI PRPOMIT,VIAŢA MEA!!
Iar acum,cînd citesti,zimbeste........Nicutsa ta,te adoră,te iubeste,te preţuieşte,si va fi a ta toata viata ta!!:*
Multi ani,Bombonelul meu :*:*(L)(L)(L)





4 comentarii:

  1. Iti multumesc din tot sufletul puiutsa, din tot sufletul:*e de neredat ce traiesc alaturi de tine...este inexplicabil de frumos, absolut extraordinar:*(L)Si da...alaturi de tine am avut parte de cea mai frumoasa zi de nastere din viata mea...si totul datorita tie viata mea...Datorita tie am avut o zi perfecta, ai fost cea mai atenta, cea mai dulce, perfecta ca intotdeauna(L)Imi pare rau ca a trebuit sa te astept tocmai 24 de ani, as fi preferat sa te cunosc si sa incep sa te iubesc mult mai devreme, insa pe de alta parte sunt extrem de fericit ca te-am cunoscut intr-un sfarsit...si ca am ajuns sa te iubesc atat de mult...sa inteleg cum e sa iubesti cu adevarat, pur si din tot sufletul:*(L)Iti multumesc inca odata printesa mea superba...Si te iubesc...te iubesc la nebunie...extraordinar de mult, din toata inima(care de asemenea iti apartine in totalitate):*(L)Si te ador....tttteeee....aaaaaaadddddddooooooorrrrrr dragostea mea...:*(L)Al tau pt totdeauna micuts`...(L):*

    RăspundețiȘtergere
  2. vezi,iata pentru ce te iubesc eu,pt ce sunt doar a ta,pt ce-ti ofer totul:* ca tu ma iubesti,de aia..:* esti omuletul perfect sufletului meu:*:* si tot ce am facut pt tine,a fost din dragoste,din respect....si pt ca TE IUBESCCCCCCCCC Guritza mea (L)(L)(L) si meriti tot ce am facut,si inca de 1000 de ori mai mult (L):*

    RăspundețiȘtergere