vineri, 8 februarie 2013

Poezii pentru mine !!!!



Iubirea,poate fi exprimată prin o mulţime de feluri,unul dintre cele mai frumoase moduri..prin care mi-a demonstrat dragostea,e să-mi cînte la Chitară,şi o face de fiecare dată când are ocazia :* http://www.facebook.com/photo.php?v=444124488981759  Aici e una din acele dăţi :*
Mereu ştie să mă umple de cuvinte superbe,de declaraţii unice,de sentimente inexplicabile :*
Şi plus la toate,am descoperit că scrie versuri,şi le scrie superb,e cel mai bun poet al meu,e favoritul meu :*
 Şi aş vrea să vadă toţi,ce poet bun am eu alături !!


Tu esti dulcea mea iubită,
Fara tine nu as fi
De te-aş vedea fericită
Nimic nu mi-aş mai dori.

Tu eşti sensul vieţii mele
Nu te-aş da pentru nimic
Deja de 8 luni de zile
Mă faci sa mă simt iubit.

Te iubesc la nebunie,
şi aşa va fi mereu 
împreună pe vecie
Tu a mea,şi eu al tău



Demian Dorin


Si cind durerea inima-mi strapunge                                 
Si cind sufletul imi este-ntunecat 
Iubirea ta imensa-mi este leagan 
Si fericirea de-a te fi aflat

Impreuna-ntotdeauna asta-i scopul
Si fericita langa mine tu sa fii
Sa ne iubim o viata ca nebunii
Si mama tu sa fii l-ai mei copii

Prea bine stii ca viata-mi ti-apartine
Si pentru tine stii as face-orice
De-ar trebui ti-as da si inima din mine
Doar ca sa stiu ca tie bine-ti e

Si nici o mie de ani nu mi-ar ajunge
Cit de mult te iubesc sa-ti dovedesc
Si pentru tot ce ai facut tu pentru mine
Din suflet spun un sincer multumesc...
Demian Dorin



Si-acum ce as putea sa-ti spun iubit-o
Decat ca tu esti tot ce mi-am dorit
Orice barbat ar vrea sa-i fii alaturi
Stiu sigur ar fi foarte fericit

Dar tu micutsa m-ai ales pe mine
Acum opt luni un vis mi s-a-mplinit
Si te iubesc mai mult pe zi ce trece
Si totusi nu ma satur de iubit.
Demian Dorin


Iţi multumesc din suflet că exişti sufletul meu pereche,te iubesc pina la Doamne Doamne si-napoi de un infinit de ori !!!!!!!:*:*:*:*<3<3<3

4 comentarii: