luni, 2 iulie 2012

schimbari..!




Da,nu am scirs de ceva timp,de foarte mult timp chiar,desi as putea s-o fac zilnic,caci stau acasa....plictisita...
Insa nustiu,vara e prea calduroasa,sau Viata mea a luat o alta amploare...de nu mai scriu?!
Mereu am publicat ceva,in momentele cind ma simteam mai singura,si cind ma copleseau gindurile...
...Acu de ceva timp,s-au schimbat multe-n viata mea,am lasat un mare trecut in spate,si am decis sa fac pasi pentru a fi fericita,fericita pe cit merit....si...nu stiu cum,am cam terminat cu postarile,dar revin..eu..insa nu stiu exact cind...acu` sa va zic...ce s-a mai intimplat in Viata mea...
A aparut un Omuletz in viata mea,care intr-un timp foarte scurt....a reusit sa faca atit de multe,si a reusit sa ma schimbe atit de mult....ceea ce astept eu de ...foarte mult timp....Desi distanta mi l-a luat pentru ceva timp,abia astept sa revina inapoi..si sa fiu fericita cu el...!!:*
Prietenii-tot ele doua mi-au ramas..ele doua sunt cele cu care incep ziua,si o termin..da..mai sunt citeva persoane...care intr-adevar imi arata ca le pasa de mine...! si...prin "multe sau schimbat" e si mentionat faptul..ca..inca odata mai afirm" nu poti avea mai multi de 2-3 prieteni adevarati" restu sunt simple  persoane care fac parte din viata ta....cu un scop anumit,sau din simpla intimplare..!!
Familia- E totul..perfect...si e asa cum vreau eu..!sa le dea Domnul sanatate tuturor..!
Vacanta-doh) e super mega plicitisoare pina ce,Dorm cit e posibil de mult..de mancat mai putin:d si toata ziua,stau pe net....seara din cind in cind un pic de sport....!!
Abia din a 2-a jumatate a lunii,se incepe adevarata vacanta a mea...
In general sunt bine,fericita...da sunt nuante care inca trebuie sa treaca timp..pentru a le rezolva,da stiu ca totul va fi bine...!
Deci...parca pare ca nu s-au intimplat prea multe..dar pt mine s-a schimbat totul.....
eu m-am schimbat...si cei din jur ..poate nu simt asta,dar eu simt...!!
Nu stiu cind voi mai scri ceva,caci........scriu atunc cind pur si simplu din prima deschid blogul..atunci stiu ca vreau sa scriu...
oricu.......revin.......cu noi postari...interesante,cit mai curind!!

O seara cit mai placuta.....
si o Noapte buna ,pentru toti care  deja se culca..!
Pupici:*




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu