joi, 24 mai 2012

Revin....

                                                                 
Seara la toată lumea,am impresia că n-am mai postat nimic,de vri-un an de zile..deşi nu e chiar aşa,însă da oricu demult n-am mai spus nimic,din mai multe motive...acu sfîrşit de an,au fost Tezele..pe care Doh)) azi le-am terminat într-un sfărşit...) credeam că nu mai ajung  să le văd finizate....apoi au mai fost nişte probleme personale,Lipsa de inspiraţie,si mai ales Lenea)) care odata ori cu soarele,ori cu ploile oricu persista-n mine:))...
Dar uite că acu dupa un somn dulce,pe care l-am avut,căci la vremea de afară posomorîă altecva nu ai ce face decît sa dormiiii..şi iar să dormiiii...))) sau poate alţii mai au ce face:)....am hotarît sa revin la gînduri înşirate pe blog......

Mi-a venit şi inspiratţia,şi pofta de a scrie,căci dă mărog,am terminat tezele alea nebune,care ni-a ţinut mult timp în suspans....
Promit,că voi posta cel puţin odata la 3 zile,daca am timp suficient....
Succes tuturor care încă mai au examene,testări,practică...si tot ce e legat de învăţătură...multa bafta voua...

iar de mîne seara,chiar daca vremea nu e cine ştie ce frumoasă ...bucurativă din plin de weekend...!
Urmeaza înca o postare..
Pupici:*:* 
Şi nu uitati că viata trebuie traită din plin,alaturi de cei dragi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu