duminică, 6 mai 2012

Different!


În această piesa,mă regasesc mult,doar prin simplu fapt că SUNT DIFERITĂ DE RESTUL LUMII!!!
Da,poate sunt rea,cum zic multi,poate sunt alintată,ceea ce nu am prea auzit,poate sunt prea mîndra,asta doar că am cu ce...Însă cu toate astea,eu nu sunt decît Diferită de voi toţi,eu nu gîndesc ca voi,eu văd viaţa cu alţi ochi,eu stiu sa iubesc cu toata inima,dar în acelaş timp pot urî cu mult amar...eu dacă Vreau atunci eu POT!!!
Zîmbetul meu mereu aduce noi zimbete,umărul meu mereu stie să sprijine pe oricine..sunt Nebuna...nebuna nebuna))
Daa...am şi-o gramadă de defecte,nervoasă,neascultătoare......si mă opresc aici,căci îmi dau seama că totuşi unele defecte ale mele,pe care le văd eu...sunt des nişte atuuri pentru a supraveţui...Da,sunt Diferită  de voi toţi,si nu prin perfecţiune,căci sunt departe de a fi perfectă,ci prin simplu fapt că eu sunt EU,si nu mă ascund dupa vri-o anumită mască...!!!
În fine,nu prea am chef azi o zi de duminica,să scriu la Comp...desi vremea nu e chiar super afară,oricu vreau sa ies din casă,să fac ceva,căci sunt sătula de stat în pat,să dorm..!!
Vreau să vă mai zic ceva,încercaţi să fiţi voi înşivă,nu fiţi ipocriţi si nu arataţi ceea ce nu puteţi,şi nu fiţi ceea ce nu sunteţi...da,poate uneori o sa aveţi de pierdut fiindcă spuneti lucrurilor pe nume,şi că Tu vei fi Tu,însă cel puţin vei fi împacat cu tine!!!
Ascultaţi piesa,e plină de VIAŢĂ,dar are şi multe cuvinte frumoase!
Pupici:* aveţi grijă de voi!!!!

4 comentarii:

  1. ar fi bine totusi sa nu te suprarapreciezi in asa mod, cind de fapt mai ai multe de inteles si de realizat

    RăspundețiȘtergere
  2. hhh)) nu ma supraapreciez,ba deloc chiar,ci doar incerc sa supravetuiesc,cu toate loviturile care mi se dau,si daca am sa mai dau si eu capul in jos,si sa zic ca eu nu pot,ca eu sunt asa,sau asa....ce va fi??!!!tu nu ai viata mea,sa vezi cit e de dificila uneori,desi am doar 18 ani......
    desigur ca sunt mii de lucruri pe care trebuie sa le inteleg si sa le realizez,eu nici n`am negat acest fapt...insa pentru moment sunt multumita..daa...sunt si lucruri pe care vreau sa le schimb,si am sa le schim,insa asta nu inseamna,ca nu vad lucrurile bune din mine,si credema,sa te intreb pe tine,cum esti tu,n`ai incepe cu negativul:) Bafta!:P

    RăspundețiȘtergere
  3. nam avut in vedere nicidecum sa dai capul in jos, sau mai ales sati spui ca nu poti ceva,
    pe lume nu intereseaza ”loviturile” care le primesti, lumea cu greu va crede cuvintele tale daca acestea nu sunt argumentate prin fapte

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie nu`mi trebuie sa ma creada lumea,cei caree ma cunosc cu adevarat,vor sti prea bine cum sunt eu...!!faptele vin de la sine;) si argumentele la fel!

    RăspundețiȘtergere