miercuri, 18 aprilie 2012

Shami & Rino - Я тебя тоже


Что такое любовь-
Мы сами не знали, хотя и знаем очень много...
Что такое любовь..?
Я отпустил, ты потеряла веру,но все же...
Что такое любовь..?
Я остаюсь во снах,улыбалась со слезами в глазах...
Не моя ,но все же остаюсь твоим, не смотря
Что у тебя другая семья...
Mie mi-a plăcut din prima,deşi mie rare cîntece,sau clipuri,îmi plac de la prima audiţie-vizualizare!!!
Nustiu,îmi place şi povestea,piesei şi clipului...!!Multe văd eu în acesă piesă,şi clip,pe lînga întrebarea la care puţini ştim cu adevărat raspunsul,sau unii îşi imaginează că-l ştiu "Что такое любовь".... Sper că şi eu voi descopericît mai curînd,întreaga definiţie..!!!
Mai văd în această piesă,lucruri ascunse,pe care le regăsesc în mine...şi rămîn pentru mine!
Nu trebuie să facem paşi mari,şi greşiţi...mai ales atunci,cînd nu stim la sigur ce vrem,sau atunci cînd suntem fericiţi...Unii paşi facuţi înainte de timp,sau prea grabiţi,aduc urmări grave...
Oricu....Iubirea e ceva frumos,chiar dacă uneori e prea dură,uneori e prea amară,alteori,noi singuri nu stim sa darium dragoste,însă cerem iubire.....dar totuşi fiecare,trăim cu IUBIREA ÎN NOI!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu